watergirls Merhabalar güzel anne adayları 5.sezaryen olan var mı aranızda artık ne kadar riski olsa da yapılıyorlarmış arkadaşlar doktorum öyle söyledi fikirlerinizi merak ediyorum iyi geceler
Ikicocukannesi32 watergirls illaki yaparlar canım Bebek içeride kalacak değil ya 🤣Ama sakıncalı diye duydum
CananDuru watergirls 5. sezeryan mi gozum korktu 🤯 ben 2. Olacağım diye triplere girdim 2 haftam kaldı
Dark watergirls 4 şuan önerilen en fazla. Ama tabi gebelik olduysa mecbur yapılır, tabii riskleri çok fazla
watergirls Valla ben çalıştım 3 une annem bakti kendim bakabilecegim disinin ciktigini ilk adimini gormek istedigim bir bebek istiyorum dedim 4 oldu Ama bu kaza kurşunu aklima yatmiyor ama kıyamıyorum ilk defa bende korkuyorum açıkçası
Adamiranin__annesi watergirls yadirgamak yada yargılamak istemem ama niye dikkat etmedin.. Aralarda normal olan olsa neyse diyeceğim ama ama zaten 4 sezeryan olmuşsun riskli Bi durum var yaparlar illaki mecburen çocuğu ıcerde titucak halleri yok ama nasıl Bi mantık bu yani
Momcan Arkadaşlar konuyla alakası yok ama merak ettiğim için soruyorum ilk doğumum sezaryen oldu. İlk çocukla ikinci çocuk arası ne kadar süre beklediniz