havvatrkmn Merhabalar, 36 haftalık hamileyim ve ciddi gaz problemim var bir arkadaşım humana rezene ve kimyonlu çayı içmemi söyledi fakat ben doğumdan sonra içiliyor diye biliyorum bir zararı olur mu kullanan oldu mu acaba
siyahinci3 Humana cayi dogumdan sonra kullaniliyor acayip süt yapiyor doktoruna sormadan kullanma bir de sutun gelir felan 🤭