Mryy01 Bizim herşey yolunda gidiyordu 1 gün önceki kontrolümde alttan muayne yaptı ve kasıklarımın ağrısına uyuyamamıştım ertesi gün kahvaltımı yaptım sonra lavaboya çıktığımda kanama başlamıştı kırmızıydı hastahaneye gittik kese 3 parçaydı ben doktordan şüpheleniyorum herşey normal gidiyordu çok üzüldük çok ağladım rabbime şükürler olsun canınızı sıkmayın lütfen şimdi ki gebeliğimde progestan verdi doktor düşük önleyici bugün kontrolümüze gittik bebekte kesede çok güzel büyümüş şükürler olsun