Ben özele gidiyorum, dün devlette randevum vardı. Başka bir doktor da görsün diye gittim. Ne eşinizi içeri alıyolar ne size gösteriyolar. Makineler zaten bozuldu bozulacak. Kartal lütfi kırdar şehir hastanesi bu arada . Yeni bir hastane. Detaylı ultrason yapmadıklarını söyledi. Başka bir hastane söyledi. Bu arada görüntü falan da vermiyorlar. Durumu olan herkes özele gitsin. En azından insan gibi muamele görüyorsunuz.