MASALMYRA ben yurtdışındayım. Aslında baby shower yapmayacaktım ama iki arkadaşım benim için düzenlediler. Onceden bana düzenlemek istediklerini söylediler. Hazırlıkların her aşamasında fikrimi sordular. Süslemelere, cateringe, her şeye ben karar verdim, onlar yaptı. Daha rahat bir ortam olsun diye evde yaptık. Ama ben hazırlıklarla çok uğraşmadım. Zaten amaç o gün anneyi prenses gibi hissettirip bebeğin gelişinden önce moral vermek. Normalde kız kıza yapıyorlar ama biz karışık yaptık, daha eğlenceli oldu. Arkadaşımın bir tanesi oyunlar hazırlamış, hatta oyunlardan birisi eşimin benim ayaklarımı yıkamasıydı ( tam shower yani:) oyunları kazananlara ufak hediyeler ve dağıtmalık parti hediyelikleri hazırladık. Hediye listesi hazırlayacak vaktimiz olmadığı için gelenler sevdiğimiz bir bebek mağazasından hediye çeki getirmişler. O çeklerle eksikleri tamamladık. Yani hem mutlu bir anı oldu, hem aylar sonra bana giyinip süslenmek için motivasyon oldu. Türk adeti değil evet ama çok güzel ve mutlu bir anı. Önceden burun kıvırdığım şeyi şimdi iyi ki yapmışız diyorum.