Sehersngl o haftalar içemiyordum ya bi bardak ancaydı heralde bulantı kusma yoktu ama yinede içemiyordum gerçi şimdide pek içtiğim sayılmazda, yarım litrelik pet şişesine soğuk su dolduruyorum akşama kadar onu yudum yudum içiyorum yanımdan ayırmıyorum onda bile ya yarım litre ya bi litre içebiliyorum dahası gelmiyo, ama bardakdan asla içemiyorum