Normal dogum için herşey yolunda pozisyon olsun şu bu. 40+3 olduk sancı falan hiç bişey yok ama her kontrolde açılmama bakan kişi sen böyle yapcaksan bebeğe zarar verirsin diyor kasma diyor kendini ama ben istemsizce yapıyprum yoksa ister miyim zarar vermeyi… böyle yapcaksan sezeryan yapalım seni diyorlar benim gibi olan varmı nolur bişey söyleyin bana