Hilalakcay3401 Allah aşkına biri artık bunun caresını soylesın antıbıyotık ıcıyorum acıle gıdıyorum agrı kesıcı serum takılıyo yok yok dişimdeki apse gecmedi ıkı gundur gözümde yaş kalmadı sadece azıcık uyumak ıstıyorum yokmu agrımı dındırcek bi mucıze dişçi antibiyotik verdi sadece
Mdhkrc Hilalakcay3401 bir pamuğa karanfil yagi damlat ve agrıyan dişinin üzerine koy yarım saat kadar beklet hemen etkisini gösterecektir. Gecmiş olsun🙏🏻
Happymammy Mdhkrc canım kaç haftalıksın 11. Haftamda dehşet diş ağrısı çektim bende adaçayını gargara yaparak ağrısını hafifletiyodum ama yutmıycaksın onda da antibiyotik etksi var doktor onu önermişti