Rosalinda12 4 buçuktan beri gaz sancısı çekiyorum bir kaç kişi kimyonlu su yazmış onu nasıl yapıyoruz lütfen biri yazabilir mi? 11 haftalık hamileyim ilk defa öyle oluyor
uraz_ve_annesi- Rosalinda12 1 çay bardağı suyu kaynat içine 1 çay kaşığı kimyon at ılısın iç çok faydasını görürsün
uraz_ve_annesi- Rosalinda12 rica ederim çok zor olduğunu biliyorum doğuruyorum sanmıştım bende de olduğunda inşallah geçer hemen rahatlarsın