Mne22 ben de sezaryenden önceki gece kaldım ciğer geliştirici vuruldu bebek için. Ertesi sabah 8de sezaryene alındım. Ameliyat çok hızlı ilerliyor zaten pek bir şey anlamadan bitmiş oluyor. Odaya çıktığımda bebeğimi hemen kucağıma alabildim. Tüm kontrolleri için doktorlar odaya geldi, yanımdan almadılar. Çok şükür her şey yolunda ilerledi. O gece bebeğime tek başıma baktım, ağrılar başa çıkamayacağım gibi değildi. Ertesi sabah da kontrollerden sonra taburcu edildik. İnşallah sizin de su gibi akar süreciniz, sağlıkla kavuşursunuz 🙏🏻