Sellmaseellma Hep bu saatlerde kurt var sanki midemde yemek istiyorum ama yedikten 1 saat sonra felan yatıyorum hazımsızlık olmasın diye ne yicem ne yicem bilmiyorum ne önerirsiniz ekmek arası domates felan yesem çok kilo yaparmı
isimsizzz Sellmaseellma Ekmeksiz bir sekilde sirkeli limonlu zeytinyağlı salata yap, kilo da yapmaz ,hazımsızlık da yapmaz , reflüm ve bulantım olmasa acayip salata yiyesim var yiyemiyorum,benim yerime de ye 😂
fatmaa37demi5 Sellmaseellma vallahi ben uyuyana kadar yerdim😅 karnım aç olunca uyuyamazdım. Bu saatlerde tost yapar yanına da süt koyar yerdim
Brck0303 Sellmaseellma kaç haftalık oldun bnde 20 haftadan ve saat başı biseyler yemek istiyorum bu ara meyveli yoğurt yada pekmez li yoğurt yiyorum meyve yiyorum ama doymuyor gece zaten bebeğim hareket ettikçe uyuyamıyorum birde sürekli WC ye gidiyorm uyku hiç olmuyo gece boyu toplasan 1 saat anca uyuyorum ağladığımı biliyorum açım diye😂😂🤭🤰
Sellmaseellma isimsizzz ya benimde gastrit be hemoroid problemi var olmasa canım deli givi acı yemek istiyo şu biber turşuları varya öff canım çekti 😂😂
isimsizzz Sellmaseellma Sorma benim de canım acı biber ve domates turşusu çekiyor ama minnoş midem hele bı ye dünyayı sana sar ederim diyor açık açık 😂
[silindi] Ben de aynı durumdayım ve bu saatte böyle olduğum için sırf tavuk gibi onda uyumak istiyorum bu açlık hissi canıma tak etti salatalık ye ben salatalık yiyorum bide yarım dilim buğday ekmeğe labne peynir varsa sür ya da iki tane zeytin koy ekmeğin arasına bir lokmalık olacak şekilde doymayiz ama en azından o kadar da aç yatmamış oluruz
Sellmaseellma [silindi] ben erken yatsamda aç olduğum için kalkıyorum keşke kalkmasam daha bebek 120gr ben 4 kilo almışım 😭
Sellmaseellma Der_0 ay öyle yapıcam şimdi aklıms gelmemişti hiç peynirli tost güzel olur kaşarla pek aram yok malesef 😁
[silindi] Sellmaseellma ben de öyleydim bebek küçükken dünya kadar kilo aldım şimdi 31 haftalığım ve yemiyorum yemesem de alıyorum demem o ki ilk aylar dikkat etmen lazım canım ilerde zaten kilo alcan şimdiden kilonu kontrol altına almaya bak ben çok pişmanım ilk aylar kilo aldigima
Der_0 Sellmaseellma afiyetler olsun🌸 bana da bi tost yapma perileri gelmeden mutfağın ışığını kapatayım en iyisi
Sellmaseellma [silindi] 4 ayda 4 kilo almışım ayda 1 kilo bilmiyorum çokmu normalmi ama şuan iştahım çok açıldı demin tost yaptım yedim yarım ekmekten malesef yetmedi diğer yarımıda yapmış bulundum birde bu aralar çok canım sıkkın moralim bozuk gün içinde normalde çerez yulaf ezmesi atıştırırdım 5 6 öğünüm olurdu şuan kahvaltı akşam yemeği öğlen belki meyve yediğim için heralde açlık hissediyorum
Sellmaseellma Brck0303 16 haftayı yeni doldurduk biz toplam 4 kilo almışımda gece yemekte çok kilo yapıyor birde bu aralar moralim bozuk gün içinde iştahım yok belki ondan gece açlığım oluyordur
Sellmaseellma isimsizzz acaba diyorum bi kaşık gavıscon içip üzerine yesek sonra bi kaşık daha içsek nasıl olur acaba 😂😂 içimden bi ses yine yapmaa yanarsın diyor 😂
[silindi] Sellmaseellma afiyet olsun boşver iyi yapmışsın canın sıkkınsa ye tabi 😅😅😅 bizde böyle mutlu oluyoruz ne yapalım ben de arada kaçırıyorum gerçi bu aralar epey dikkatliyim 31. Haftadayim 9 kilo aldım 26.haftaya kadar aldım onu da 26dan 31 e kadar hep sabitim maşallah 😅🤭 sağlıklı bir diyet yapıyorum diyetisyen eşliğinde 77 kiloyum
Brck0303 Sellmaseellma bnm morelim falan da bozuk değil gün içinde de sürekli yiyorum kaç kilo aldım bilmiyorum öbür hafta kontrolüm var doktorum en az 60 kilo olman lazım dedi 14 kilo verdim çünkü ama o kadar olmadığımı biliyorum sürekli de ekmek yada hamur işi şeyler yiyorum ama kilo alamıyorum