Kızlr doktorum dedi ki rahimden gelen bebeği besleyen damar tıkalıymıs bu yüzden kn sulandırıcı ecopirin verdi 36. Haftaya kadar kullanmam gerekiyormuş şuan 25. Haftadayız 27. Haftadn sonra problem olabilir bebeğin gelişmeyebilir tansiyonun cıkabilir gibi şeyler söyledi doktor bu durumu yaşayan varmı?