Sehnazs5 Kızlar 30 hafta 3 günlük gebeyim idrar yolu enfeksiyonum ve mantar vardı yaklaşık 2 ay önce fitil kullandım o zaman da öyle bir akıntı geldi enfeksiyon dediler şimdi 2 gün önce yine geldi dedim enfeksiyondan ama bugün yeniden sabah akşam olmak üzere geldi akıntı tekrar enfeksiyon vardı ama kültür de temiz çıkmıştı sizlerden de bunu yaşayan var mı ?
Sehnazs5 yusf afedersiniz zaten tuvaletimi yapıyorum bitiyor tam ayağa kalkıyorum o anda boşalıyor su
yusf yusf bunlar varsa enfeksiyon olabilir ama yoksa bı doktora görün canim icin rahatlasın sen azından
Sehnazs5 yusf hayr hiç biri yok yaklaşık 2 ay önce cardı enfeksiyon mantar fitil antibiyotik krem kullandım tekrar idrar testinde vardı enfeksiyon ama üreme maya vs çıkmadı o zaman da 1 kere böyle olmuştu ama bu ara yoğun oluyor
yusf Edau9 benimde hamile kalmadan önce mantar vardı beyaz peynir kesiği gibi akinti ve kaşıntı vardı sizdede öylemi suan
Sehnazs5 yusf hayır şuan değil bu dedikleriniz 2 ay önce vardı şuan sadece enfeksiyon var od idrar kültüründe temiz çıktı
Edau9 yusf hayır benim yeşilimsi sarımsı mantarın da çeşitleri var ama.Ben mantar olduğuna eminim çünkü doktorum daha önce fitil verdi geçti sonra bir kaç ay sonra yine tekrarladı 🥺
yusf Sehnazs5 anladım canm bence doktoruna bi danis için rahat etsin en iyisini doktorun bilir sonuçta❤️
AryaArash Bence ihmal etmeyin, eğer enfeksiyon değilse Allah korusun rahim ağzında açılma değildir inşallah, tabii bu çok küçük bir ihtimal ama yinede bir ihtimal, siz yinede doktorunuzla görüşün bu konuyu.
teacherozlem Sehnazs5 doktora sordunuz mu acaba benim de şu an 30+3 günlük uyandım tuvalete gittim çamaşırım su gibi ıslanmış korktum