Merhaba kızlarr 🥰
Doğum yapalı neredeyse 3 yıl olacak 🙈
Şuan 2. Oğluma 19 haftalık hamileyim..😍
Daha önce doğum hikâyemi paylaşmıştım burada, eskilerden kalan var mı bilmem 🤗
Hem size hem de bana moral-motivasyon olması açısından tekrar paylaşmak istedim..
.
Öncelikle Rabbim herkesin yardımcısı olsun bir avazda bebişlerimize kavuşalım inşaAllah🤲
📌16 Nisan 2019′da adetimin 3.günü idrar testiyle ardından sağlık ocağında yaptırdığım kan testi ile hamile olduğumu öğrendim. Eşim zaten çook istiyordu bebek ve ona sürpriz yaptım bu anı ölümsüzleştirip video da çektim.
Hamileliğim çook güzel geçti, ne bulantım oldu ne de başka bi problem. Sorunsuz ilerledi Rabbime hamdolsun 🤲
📌 15.haftamızda doktorumuzdan cinsiyeti zarfa yazıp bize söylememesini söyledik. Hafta sonu için ailemizle birlikte öğreniriz diye plan yapmıştık. Tabii Eşim açalım açalım diye ısrarcı olunca akşamına dayanamayıp açıp baktık 🙈 ve oğlumuz olacağını öğrendik 🥰
Şöyle söyleyeyim bütün teoriler fasa fiso çıktı 😂 çin takvimi rus takvimi her ne varsa 😁
Gelelimm doğum hikayeme 🤗
📌38+3 te gece uyumadan önce eşime “Değişik bi his var içimde sanki bu gece sancım gelicekmiş gibi hissediyorum” dedim😁
38+4te öğlen 14:30 gibi biraz temizlik yapayım dedim mutfağı topladım çarşafları değiştirdim derken bi ıslaklık hissettim lavaboya gidip pedimi değiştirdim. Akıntım olduğu için baska biseye ihtimal vermedim. Temizlige devam derken ıslaklığın çoğaldığını farkettim. Bi ped daha değiştirdim biseyler olduğunu anladım çünkü (afedersiniz) akıntı gibi kıvamlı değilde şeffaf sekildeydi. Anlayabilmek için pedi çıkardım evin içinde bi oraya bu buraya derken çamaşırım tekrar ıslandı bir bardak su dökülmüşcesine. O ara annemle telefonda konuşuyorduk anne suyum geliyo galiba dememle birlikte birden bacaklarımdan aşağıya su boşaldı. Telefonu kapattım hemen eşimi aradım ben gayet sakin 😂 “sevgilim şimdi bişey söyliycem ama sakin ol, sanırım oğlumuz geliyor” dedim. Telefonu kapattım eşim eve gelene kadar duşa girdim. Duşta suyum hala gelmeye devam ediyordu bende oyalandım biraz tamamen bitsin diye. O ara eşim kayinvalidem annem ve babam geldiler. Herkes bi heyecanlı bi panik ben gayet sakin hepsi esyalari topluyor falan ben sakincene saçımı kurutuyorum tarıyorum vs.😂 Sanki ben değil onlar doğuracak. Eşim doktorumu aradı doktorum hemen hastaneye çağırdı.
📌14.30 da suyum geldi 16.00 da evden çıkmış hastanenin yolunu tutmuştuk. Hemen doktorumun yanına girdim ultrasonla baktı önce suyun hala bitmemiş dedi. Çatala aldı daha önce çatı muayenesi olmamıştım ilk olucaktı. O an doktorum suyumu patlattı orda tamami boşaldı. 0 sancı ile 6 cm açıklık dedi doktorum 😳
📌Yatışım yapıldığında saat 17.00 e geliyordu. Sancim olmadığı için suni sancı vereceklerini 2-3 saat içinde doğumun gerçekleşeceğini söyledi doktorum.
Saat 18.00 i geçerken sancı yavaş yavaş kendini hissettirmeye başlamıştı. Açıklık 8 cm olmuştu. Bir süre daha o şekilde sancı çektikten sonra tekrar açıklık kontrolü ve tam açıklığa ulaşmıştık. Fakat bebek hala yukarıdaydı. Doktorum lavaboya gitmemi klozete oturup kasılmalar geldiğinde tüm gücümle büyük tuvaletimi yapıyor gibi ıkınmamı, eşiminde yanımda olmasını söyledi.
Dedigi gibi yaptık.
📌Sancıların sıklığı artmıştı. Acı eşiğim çok yüksek olmasına rağmen gözlerimden yaşlar akıyordu artık, o ana dair hatırladığım eşimin çaresizlikten yere oturmuş olup belime masaj yapmaya çalıştığı diyebilirim. Allah eşimden razı olsun o çok destekçiydi ♥️ bi an olsun elimi bırakmadı gözünü benden ayırmadı 🤲🥰
Doktorum tekrar geldi ıkınma hissin geldiğinde dogumhaneye alıcaz dedi.
Doğumhane odamın tam karşısındaydı o yüzden son ana kadar beklemek istedim.
📌Saat 20:00 Ikınma hissi geldiğinde doğumhaneye alındım. Eşimde benimle birlikteydi, hep istemişti girebilmeyi çok şükür olduda. Çatala alındım. Doktorum nasıl rahat ediceksem o sekilde olmamı, bi isteğim olup olmadığını sordu. O an yatarak rahat ettiğim için o şekilde devam ettik. Bi yandan ıkınıyordum bi yandan eşim su iciriyordu saatlerce su içmediğim için gücüm tükenmişti. Diğer yandan da ebe karnıma bastırıyordu. En son doktorumun son bi kez daha bebişin kafasini görüyorum dedigini hatırlıyorum 😊
Bir kaç ıkınmada, saat 20:10 da 3050 gr 49 cm ile oğlum kucağımdaydı🤲🥰 kafası çıktıktan sonra zaten kayıp gidiyor o an bi ohh çekiyorsunuz bütün herşey bitmiş oluyor tam o anda 😍 o an eşim yerinde duramıyor oğlumuz doğdu prensesim oğlumuz geldi deyip hoplayıp zıplıyordu 🥰 oğlumu hemen göğsüme yatırdılar biraz durdu bakındı sonra bastı çığlığı 😁
Daha sonra eşinin çıkmasını bekledik ebem karnıma masaj yaptı bi süre sonra düştü ama inanın o da ayrı bir doğum gibi. Öyle sancılı. Sanki ikinci bebek çıkıyor gibi. Bebeğin Eşinin çıkması için doktorum gülerek hadi eşinle vedalaş artık deyince, kocam bebeğin eşinden bahsettiğini anlamayıp beni öpüp seni seviyorum bekliyorum dışarda dedi🤭🤭 bizi bi gülme tuttu doktorum sen değil bebeğin eşinden bahsediyorum dedi, ee adam ne bilsin🙈 bu da bize bi anı kaldı böyle😂
Neysee Ardından dikişlerim başladı kesi atılmamıştı ama oğlum çıkarken yırttığı için tam sayısını bilmemekle beraber 3-4 dikisim vardı.
Benim için doğumun en zorlu kısmı dikiş atılırken ki andı. Uyuşturuldu fakat bana etki etmedi sanırım. Canımın acısıyla ellerimi ayaklarimi oyle kasmışım ki doğumdan sonra 1-2 gün kaslarım ağrıdı.
Oğlumu alıp giydirdiler tekrar getirdiler yanıma o an sütüm geldi hemen. Sonra oğlumu eşimle odaya gönderdiler benim dikişlerim bitince beni temizlediler giydirdiler.
🌟 9 Aralık 2019 Saat 20:00 de girdiğim doğumhanede 20:10 da oğluma kavuştum ve dikiş atıldıktan sonra yürüyerek çıktım doğumhaneden♥️
Tavsiyelere gelecek olursaakk 😀
👉Son haftalarda günde 10-20 kez squat
👉Her gün 5 katlı evin merdivenlerini 2 kez inip çıkmamı söylemişti doktorum. (36dan sonra)
👉Yerleri viledayla değilde çömelerek silmek
👉36.haftadan sonra sık sık cinsel iliski
👉Duanın gücüne çok inanan biriyim. Her gün Yasin suresi-meryem suresi-yusuf suresi-insan suresi ve doğumum kolay olsun diye de inşikak suresini dinledim. Faydası olduğunu düşünüyorum. Hem doğumum hızlı gerçekleşti hemde oğlum sakin bi bebekti😊 ben buna bağlıyorum.
👉Hamileliğim boyunca elimi karnıma koyup 99 kez El-musavvir, ya berr, ya kaviyy, ya kuddûs, ya mübdi, ya vekil zikirlerini çektim çekebildigimçe.
👉 Ve en önemlisi doğum sırasında sancı geldikçe hiç bağırmadım çığlık atmadım, tüm gücümü toplayıp çenemi göğsüme dayayıp ıkındım sadece.. böylelikle enerjimi gücümü kaybetmeyip bir kaç ıkınmada cabucak geldi oğlum.
🙋♀️Şimdilik aklıma gelenler bunlar.. Sorularınız olursa cevaplayabilirim yine.. biraaz uzun oldu kusura bakmayın Hakkınızı helâl edin. 🙋♀️
Şuan ben bunları yazarken pamuk oğlum yanımda uyuyor.. kardeşi de karnımda minik minik hareketleniyor🥰
Umarım sizde bugünleri sağlıkla sıhhatle görürsünüz güzel anneler 🤗😘