Betto 1 defaya mahsus ona gittim. 12 haftalikken hiç sormadan kızıma erkek dedi . İlgili gibiydi 2. Randevuda hemen alamadm yok dolu vs. İlk gebeligimde prof Dr olmasına rağmen 20. Haftadan önce söylemeyeceğim demişti. Bunun bu kadar erken ve yanlış yorum yapması doğru değildi. Cihangir hasta başına para almıyor bu yüzden aradan gittiğinde mümkün değil almıyorlar randevusuz sistemi hiç hoşuma gitmiyor . Acil ağrıyla gittim salak sekreter randevusuz almıyoruz diyor . Ayrıca telefon numarasını direkt vermiyor doktorlar ulaşana kadar sıkıntı. Ay bilmiyorum ya ben mi çok ince düşünüyorum.