Adet bittikten sonra yapmak en doğrusu insan her zaman aynı zamanda yumurtlama görmüyor. Çift çizgiyi görene kadar testi yapıyorsun. Testin üzerinde kullanma kılavuzu vardır zaten. Orda önerilen saat aralığında yapman gerekiyor düzenli olarak her gün. İlk idrarla önerilmiyor ve testi yapmadan 1-2 saat önce sıvı alımını kesiyorsun ki idrarda seyrelme olmasın. Çift çizgi gördüğün zaman yumurtan çatlayacak demek. Silikleşmeye başladığı zaman çatlamış oluyor. C çizgisi kontrol çizgisidir her zaman çıkar testin çalıştığını bozuk olmadığını oradan anlıyoruz. T çizgisi ise senin dikkate alman gereken kısım. T çizgisi koyulaşır ve silikleşir orayı baz al. Çift çizgi gördükten sonra ilişki olsun, sperm sorunu var ise 1 gün arayla sperm sorunu yoksa çift çizgi gördükten sonra silikleşene kadar ilişki olsun