Merhaba kizlar 36. Haftamdayim. Nerdeyse 20. Haftadan beri yoğun mantar enfeksiyonum var. Kokulu oluyor. Doktor iki kere fitil verdi bir kere de temizleme işlemi yaptı pek birsey fayda etmedi. Geçen haftalarda da idrar testimde enfeksiyon çıktı. Ama idrarim da yanma vs yok. Bana bir toz ilaç verdi gece iç dedi tek icimlik içtim. Bugünde tuvaletten kalktım bianda yoğun akıntı geldi altım baya sırılsıklam oldu bir baktım açık yeşil çok yoğun bir akıntı. Şaşırdım ablama sordum idrar enfeksiyonundan dedi. Yarın doktorumu da Arıcam. Bunları yaşayan var mı ? Doktorunuz neler dedi ? Bebeğe Bir zararı yoktur insallah