merhaba kızlar 40+4 günlük olduk bugün doktorum yarın sabah 7 de yatışımı verdi suni sancı verip doğurtucak ben sezeryan istemediğim için benim gibi olan oldumu aranızda acaba çok korkuyorum vallahi açılmam yok sancım yok suyumda gelmedi ama zamanı geçiyor aranızda suni sancıyla doğum yapan oldumu ?? kaç saate doğdu bebişler