Bebeğin gelişimide cok onemli tabii ben ilk oğlumda çok heveslenip ve tabii acemilik 03 dolu sey almışım ama evde giymelik değil dışarı çıkarken giymelik guzel seyler :))) neredeyse hic birini giymeden kuculdu kaldi. Simdi bir kızım olucak sizin gibi benimde bir kac takimim var abisinden kalan ve arkadaşımın verdiği. ben 10lu hastane çıkışı aldim bi battaniye alacağım kalin beli 2 tane takim alirim. Daha cok 3-6 ve 6-9 alicam 6-9 tam yaz ayina denk geliyor daha cicili bicili seyler alayim diyorum. 2 takim haric kalanı 3-6 ay alin bence ve ayakli altlar oluyor tulumlarda da var onları cok tercih etmeyim biraz büyüsün bebegi geriyor. Patiksiz alirsaniz biraz daha uzun süre kullanirsiniz