Ysn Bebeği kuvoze girmeyen var mi Acaba riskli bir gebeyim ilk hedefimiz 32 Sonra 34 Sonra 37 dedu doktor 37yi geçirmem dedi kızlar bize dua edin sağlıkla kavuşalım 37de doğum olunca kuvoze girmeyen var mi
Merrose Ysn telaş etmeyin 37de Doğum yapanlar erken Doğum yapmış sayılmıyor.saglık problemi olmadığı sürece küvöze girmez. Güzel düşünün gönlünüzü ferah tutun. Saglıkla gelsin inşallah bebişiniz
EmelBG Ysn Riskli gruba giren 35’den öncesi tatlım zaten ki .Genelde küveze girmiyor 35 hafta sonrası olanlar .En fazla 2-3 saattir akraba Doğum yapmıştı 35’de 1 saat durmuştu onun Ki hatta .
BusraBaturu Ysn benim ilk gebeliğim de oğlusum 37+0 dı doğdu erken bi zaman değil yani gelişimi herşeyi tamam sa sıkıntı etmeyin tansiyon san ötürü 37. Haftada oldu bi gece hastanedeydik sabah çıktık evimize
Ysn Merrose 2 sene önce erken dogum kuvoz süreci derken çok yıprandım ins bu defa herşey çok güzel olur
BusraBaturu Ysn doğuma giderken 26/18 le girdim ben 4. Ayda başlamıştı çok stres yapmayın kötü düşünmeyin temiz hava hafifi yürüyüş inş sağlıkla gelir bebeginiz
arbustoo kuzenimin 36 hafta doğdu girmedi sen sakin olursan herşey daha güzel gelişir. hayırlısıyla inşallah