Arkaslar merhaba ben gebelik yaşadım adetim uzadı onun için sağlık ocağına gitim gebesin dedi ve hastaneye gitim doktor dış geblik veya sağlıksız gebelik olabilr dedi 2gubde bu Beta degerimi aliyorlar gitigimde gebeliğini sonlabdirabiliriz dedi başına gelen var mı sohbet edelim,😊