Kızlar bütün hamilelik sürecimde aklıma ne takıldıysa neye üzüldüysem hepsini size sordum cok saolun hepsinde derdime ortak oldunuz yarın sezeryana giricem ilk hamileligim 38+2 yiz suan inşallah size nasıl gectigini neler yaşadığımı anlatıcam nolur dua edin ben hepinizin dogumu icin coook dua ederek giricem 💕