Biz eşimle bir yıl bu uyuz belası ile uğraştık ne kullandıysak geçmedi eczaneden bi ilaç krem karışımı yaptırdık çok şükür krem sayesinde geçti ama bu dönemde giydiğiniz kıyafeti çıkarınca hemen yıkayın 60 derece de muhakkak ve çarşaf nevresim yastık yorgan ben herşeyi yıkadım