Svcnvebebegi Merhaba anneler. Yarin Allah izin verirse sezeryan olacam. Ama genel mi spinal anestezi mi olsam karar veremedim henüz. Bu 2. Gebeligim. Ilkinde genel oldum. Bunda spinal anesteziyi öneren cok oldu ama korkuyorum ben.
Zmraemr Svcnvebebegi ilkinde spinal oldum ve rahat idi tabi zorlukları var ama genel anestezi de odaya çıkınca bile zor kendine geliyorsun ama belden uyuşturma ile her anına şahit oluyorsun odaya çıkıp hemen emzirme fırsatin oluyor