Birdelininbiri mutlaka destek almalisin. Benim doktorum bana eğer kendini çok kotu hissedersen zor durumda olursan psikolojik destek alabilirsin. Bizimde onayladigimiz ilaçlardan kullanabilirsin demişti. Bence bir psikiyatri e gitmelisin. Destek alarak kendini daha iyi hissedersin emin ol. Bir de eğer konuşma ihtiyacı duyarsan ben her zaman dinlerim seni. Her türlü her konuda.