Merhaba kızlar . 16 aylık bir oğlum var . Biraz zor ulaştık ona (tedaviyle) . Çok şükür Allah nasip etti . Doğudu ve 1 yaşına kadar ben süt diyeti yaptım . Süt alerjisi vardı . 1 yaşında geçti . Ama bende oğlumda yoğurt süt daha yeni yeni tüketmeye başladığımız için ben sütten kesemedim . Fakat 2. Bebeği istiyorum aralarında fazla yaş farkı olmadan . Emzirirken hamile kalabilirmiyim sizce? Çevrenizde böyle bir durum yaşayan oldumu