gulagaci Kızlar eşim grp bana da geçti galba çok halsizim 35 haftayiz bide. Ayriyeten parol falan içmek istemiyorum nane limon iceblrmiyim acaba
iremnur16 gulagaci evet bende geçen haftalarda soğuk almıştım. En doğalından nane limon içtim bol bol.
isimsizzz gulagaci Tansiyon düşüklüğünüz yoksa olabilir ama tansiyon düşüklüğü varsa içmemelisiniz bence, limon tansiyonu düşürüyor 😬
eylulicten gulagaci 3 kere grip gecirmis biri olarak gunde 1 en fazla 2 kere içebilirsiniz fakat ilik sute bal zencefil karabiber daha cok etkili aninda kesiyor bilginiz olsun
gulagaci DilaraEK ay Allah mi söyletti .. Doktor bebis gayet rahat 39 .40 göreblr ama hersey de olablr dedi😀😀
gulagaci DilaraEK olsun yine de bu günlere gelmek için baya çabaladık. Şimdi en ufak biseyi sormak istyorumm🤭🤭🤗🤗
Haziran28 gulagaci bende şuan gribim doktorum grip ilacı içemeyeceğimi nane limon,ıhlamur ve çorba gibi şeylerle ve bol dinlenmeyle idare etmem gerektiğini söyledi.
Ebrarabla_06 gulagaci 1 buçuk aylık hamileyken bilmiyordum zararlıdır grip olmuştum ve bu ortalık hastalığına yakalandım bilmeden içmiştim düşük yapmıştım