CemMerve kız kardeşim 3 yıl ara ile sezeryan sonrası normal doğum yaptı çok zor yaptı Almanya da we doğumdan 6 saat sonra iç kanama geçirdi tekrar normal doğum gibi dikişlerini açıp diktiler sezeryan yerinde kan birikintisi kalmış ölümden döndü sonra 1 ay sonra tekrar geçirdi we yine normal doğum gibi dikiş açıp kanı temizleyip bidaha diktiler yine aynı dikiş yerinde kan birikiyor daha sonra bidaha geçirdi toplamda o normal doğum 4 defa doğmuş gibi oldu we bebeği 4 ayı geçti hala enfeksiyonu war geçmiyor we kan birikiyor adet göremedi yani çok zor çok kötü asla tavsiye etmiyorum sezeryan dikişi patlama olayı bile oluyor bizim bebek 2 kilo doğduğu için patlama olmadı kilolu olsaydı risk daha çokmuş