yenihamileyiz yarın eczaneden mutlaka al evde bulunsun. Ben dusuk yapıyırdum yoğun kanama ile alttan bikaçtane attım ve su ile yuttum sonra acile gittim benım bebişimi o kurtardı. Korkma . Çoğu kişide leke oluyor. İğne yapıo doktor muayne ilaç faaln . Geçiyo. Benden oluk oluk kan geldi yine iyi çok şükğr