MMelissaaa- Aysen26 ben 5. Haftamda öğrendiğimden beri sol ya da sağ yatıyorum 🤣 normalde ileriki dönemlerde dikkat etmek gerekirmiş
Ayazn8annesi Karnın yoksa bir sıkıntı olacağını düşünmüyorum bende o haftalarda yatıyordum 4 5 hafta sonra zaten rahat edemiceksin yatamicaksın canım 😂