Kızlar bugün 36+0’ım. Aile Sağlık merkezi’ne gittim izlem için. Hemşireler sancınız var mı dedi karnımın şekline bakınca. Tam ortaya toplaşmış ve sertti. Ben ağrı hissetmiyorum ama hala bebek içeride kasılıp bırakıyor gibi hissediyorum bu saat oldu.
Cumartesi hastane randevum var normalde ama ablama anlatınca hemen git nst ye gir falan dedi. Ne dersiniz, acil gitmemi gerektiren bir durum mu sizce