Mavisperi Denizdenizzz 2. Dogumum 2 side suyum gelerek başladı sancim olmadı suni sancı verilerek çok kolay doğurdum çok şükür her kadın aynı olmuyo ablamda açılma olarak gitti hiç suyu gelmedi
A_syma Denizdenizzz Benim 42de suni ile dogumum baslatildi. Suyumu dogum aninda muayenede patlattilar. Yoksa gelmemisti
girl_boy_annesi Denizdenizzz Annem 5 doğum yapmış hepsininkini ebe parlatmış benim de doktorum patlattı
Bellacaio Denizdenizzz benim açılmam vardı suyum henüz gelmemişti hastanede yürürken geldi. Ama arkadaşımın doğumu başlamıştı su kesesini doktor açmıştı, değişiyor sanırım kişiden kişiye. Su gelişine takılma sancılarını takip et bence
eylulmomm @Denizdenizzz herkesin gelecek diye bişey yok benim gelmedi doğumda patlattılar galiba görmedim hissetmedim de
Denizdenizzz eylulmomm sancıyla mı gittiniz acaba hastaheneye 39 haftalık hamileyim sancım yok bebek baş aşağı ama kanalda değil çatım müsait normal istiyorum sizin nasıldı içim çok sıkkın sezaryen istemiyorum :(
nurr58 Denizdenizzz Bende 39 haftalık hamileyim uygulamaya göre son 2 gün kaldı ama ne sancı var ne de açılma 🤷
Mavisperi Denizdenizzz malesef 35 te geldi benim erkenci kuşum ilk oğlumda 36 da gelmişti tutamıyorum galiba
nurr58 Denizdenizzz çatı müsait dedi doktorum ayın 1 inde sancım oldu gittim 1 cm açılma var ilk gebelik yavaş ilerler dedi yatış kabul etmedim iki günde bir kontrole gidiyorum değişen birşey yok
Denizdenizzz A_syma ya öyleyken nasıl yaptınız normal doğum açılma sıfır su yok suni sancıyla mı açılmanız oldu
Barlas_mom Denizdenizzz Suyum geldi sızıntı şeklinde 2 saat içinde komple boşaldı suyum sezeryan oldum sancım da yoktu