Mervebozo Merhabalar arkadaşlar. Şuan 19haftalk hamileyim ve yaklaşık 1aydır gece ellerim çok şişiyor ve ağrı oluyor bu durumu yaşayan war mı?
Alp24677 Mervebozo daha erken değilmi şişme için benimde şişiyor ama 9. ayda olduğum için doktor normal dedi tansiyonuz normal mi tansiyona bağlı olabiliyor
avakado7 Mervebozo Üstüne yatmışsınızdır. Ben de geçen gün aynısını yaşadım. 1 günde düzeldi. Sola yatıp, elimi de yukarıda tutmaya çalışıyorum. Çok geçmiş olsun ❤️🩹
Ssabisss Benimde çok erken başladı ağrı. Ben üzerine yatıyordum o yüzden olduğunu tahmin ediyorum. Şu an 37+2 yim özellikle bileklerim çok ağrıyor tavsiyem kendinizi fazla yormayın. Ağır kaldırmayın. Özellikle bulaşık çok ağrıtıyor.