-asli42 Haftadan selamlar Göğüslerim sütyen takınca çok acıyor onun için yarım atlet giyiniyorum ama çevremdekiler sütyen kullanmamı öneriyor Siz neler kullanmıştınız önerileriniz var mi
Ormanmeyvelii -asli42 Gebeliğim boyunca hiç sütyen kullanamadım ama bralet tarzı takıldım. Hiçbir şey olmadı nasıl rahat ediyorsanız bence öyle giyinin
Asyaninannesi58 -asli42 evde hiç takmıyorum açıkçası. Lcw de kendinden sütyenli gibi atletler var 2-3 tane ondan aldım dışarda da onları giyiyorum. Göğüsler zaten hassas oluyo
Der_0 -asli42 çevreni dinleme aşko dışarıya çıkarken yarım atlet giy evde giyme hiç bişey nasıl rahatsa öyle davran
Hilaynur -asli42 bralet giy çok eahat oluyor benmde gögüslerm normalde büyüktü gebeliklede büyüyor ve hasaslaşıyo evde bralet giyorm dışarıdada toparlayıcı demirsiz yumuşak kumaş sütyenlerden kullanıyorm
-asli42 Ormanmeyvelii onların deyişine göre aşşa kadar sarkarmış ama bralet çok iyi fikir teşekkürler 😇
Esracnplt İnsanlar hamilelik sürecine neden bu kadar dengesiz ve anlayışsız yaklaşıyor anlayamıyorum. Önemli olan senin rahatın bence kim ne derse desin rahatına ve sağlığına bak.
Sellmaseellma -asli42 amaann sütyen takıyorumda noluyo yine sarkıyo sarkacaksa öyle de böyle de sarkar ben 1 sene sütyensiz gezdim evde giymedim dışarda yarım atlet giyiyordum hamileleğime kadar dikti hamile kalınca büyüdükçe sütyenle birlikte sarkıyo ister istemez
KayraVeAnnesi_06 -asli42 Ben rahat ediyorum , o yüzden gebeliğimin başından beri kullandım Ben hiç çıkarmam normalde de bu yüzden rahatsız olmuyorum sanırım
Fundayakut -asli42 İlla sütyen mi takmak gerekiyormuş 😱😅 herkesin herşeye söylicek bişeyi var zaten neyle ve nasıl rahat ediyorsan öyle yap canım bende yarım atlet kullandım ve kullanıyorum 🤣
Erbe -asli42 canım gümüş kapak al hamileliktete ara ara bir saat tak doğumdan snrada kullaankrsin gram açın olmuo çatlak falanda olmuo
Leydaaa_12 Çocuk doğduktan emdikten sonra insan kendine uygun südyen bulamıyor artık 😂 neler denedim ama genede hala uygun südyen bulamadım yarım atlet yada sporcu atleti giyiyorum südyen hayal oldu😂😀