Yagmurrr98 şöyle söyleyeyim 22 haftalık gebeliğim dün akşam detaylı ultrasana girdim Rabbime şükürler olsun ki hiçbir sorunumuz çıkmadı bebeğim gayet sağlıklıydı 25-30 dakika sürdü bebeğin aklına gelebileceğiniz her şeyini ölçtü sırt omuriliğini parmaklarını idrar kesesini midesini kalbini her şeyini yani tabii bizim kızın bir eli yüzündeydi sonra doktorumuz komik bir şey söyleyince aniden güldüğüm için elini yüzünden çekti pamuk yüzünü gördük uyuyordu�nşallah sizin de güzel geçer 🥰