Zehrabbp Merhaba hanımlar hangi hastaneye gidiyorsun Acaba ben anka hastanesine gidiyorum muayene ücreti 230 lira sigortalı 350 sigortasız bana çok geliyor daha uygunu var mı?
egeninincisii Zehrabbp Uygunmuş. Bizimki 325 ya da 375 şu an. En son eşim ödedi hatırlayamadım. Defa Life ‘a gidiyorum.
bayanmor12 Zehrabbp ben hateme gidiyorum yılmaz genco 375 olmuştu sanırım en son ilk hamile kaldığımda 245 ödüyorduk 2 kere zam geldi malesef
egeninincisii Nnanaa Bildiğim kadarıyla normal ve sezeryan fiyatı aynı. Epidural de 1000 TL diye biliyorum.