Boymommyy yani bana göre hafif değildi ama daha ağırlarını duyunca çok şükür dedim 3 güne şikayetlerimin %90 ı geçmişti zaten. Çok göğüs ağrısı, nefes darlığı çektim en çok o zorluyor zaten gece de uyutmamıştı nefessizlikten. Onun dışında ateş, vücut ağrısı oldu sesim falan gitti tamamen boğazımda çok kötüydü. Ama hamile olunca yapacak bir şey yok yani ateşim çıkınca parol içtim sadece bol c vitamini tükettim öyle atlattım çok şükür