burcuBrbr Kızlar bu sabah kanamam oldu ve doktorum hemen Proluton Depot iğnesini vurdu Kahverengiydi kanamam bir kere atıldı atılan var mı
Aycakya burcuBrbr ben haftalık oluyorum iğneyi. Bir de sabah aksam vajinadan progestan hap alıyorum. Benden kıpkırmızı kan gelmişti 😞 2 haftadır yatıyorum.
2prensesannesiiii burcuBrbr 6+1 de kahverengi akıntım oldu dr aradım progestanı 8 saatte bi iç dedi içtim devam etmedi salı günü biraz kanama alanın var geçiyor yavaş yavaş dedi progestan iyi geliyormuş
mine3444 Benden de geçen hafta bugün yani 5+6 iken kırmızı kan geldi beş peçete değiştim. Dr kdse var hamilesin ama kese arkasında kanama alanı var dedi iğne yaptı ilaç verdi. Üç gün kanadı şükür durdu. Cuma günü kontrol
Aycakya mine3444 çok geçmiş olsun inşallah bir daha olmaz. Benim de kanamam 3 gün sürmüştü, sonra durdu ama ultrasonda kanama alanı görünüyor hala. Tamamen kurumamıs. Çok korkutucu sürekli takip etme ihtiyacı duyuyorum ve tuvalete gitmeye korkuyorum.
burcuBrbr 2prensesannesiiii benim bugün 7+6 günlük kanamam bugün kesildi kahverengi renkli kanamam var doktorum dün iğnesini yazdı gece de iki tane Vajinadan progesteron atıyorum yarın muane günüm umarım iyi geçer 🤲🏻 Rabbim evlatlarımızı bize bağışlasın bu 3.bebeğim korkum Endişem çok
2prensesannesiiii burcuBrbr benimde 4. Gebelik bu sağ sağlim kucağımıza almayı nasip etsin allah inşallah 🙏🏻