Dilank- ay benim de oluyor eğer uzanırken hapşırmışsam birden kasıklarıma sancı giriyor çok acıyor, ya da uzandığım yerden ayağa kalkınca karnım aşağı çekiyor gibi oluyor kasıklarım acıyor 🥲 başlarda hapşırınca saatlerce kafama takıyordum bir şey oldu heralde diye ama şimdi alıştım😅 14+5iz🥰