Herkese merhaba, çalışan annelerimiz haklarımız neler bilginiz varsa beni de bilgilendirebilir misiniz? 8+8 hafta rapor kullanırken maaşı şirket mi ödüyor yoksa devlet mi? Devlet ise ödeme her ay mı oluyor toplu mu? Kendi maaşımıza göre mi yoksa kesintili mi?