Arkadaslar benim daha öncesinde Kimyasal gebeliklerim vardı. Pıhtılaşmaya baktırdım iki genimde homozigot var. Sonra hamile kalamadım tüp bebek yaptım kalbi durdu. Kan sulandirici kullaniyordum oksopar 0.4 ve asprin. Daha sonra baska bir doktor ile konustum homozigotta 6000 lik kullanmaliydin dedi. bu genlerde pihtilasmasi olanlar kaclik kullandiniz bunu nasil bilecegim