Kızlar bebeğim 17 günlük oldu. Emzik almıştım Wee ama büyük geliyor sanki , öğürüyor . 0-6 ay yazıyor üstünde. Ama yine de bir süre tutuyor. Acaba diyorum başlamak için erken mi, nasıl ve ne zaman başlanmalıyım. Kıyamıyorum da vermeye aslında ama büyük rahatlık diyor herkes. Ne önerirsiniz