Dilan-ali24 Slm kizlar 36. Haftadan beri bebeğim makat geliş pozisyonda duruyor 39+1 olduk ama hala düzelmedi devlette kaçıncı haftada sezeryana alıyorlar bilgi verebilir misiniz
Yavruhamsi Dilan-ali24 ilk bebekse bekleyebilir doktorunuz, dönmesi için birkaç egzersiz var denediniz mi onları?
Nare09 Dilan-ali24 benim bebeğim de makat geliş ve bugün yatışım yapıldı yarın doğumum gerçekleşecek Allah’ın izniyle 38+4 teyim
Nare09 Nare09 ama ben özeldeyim. Yine de 38 den sonra herhangi bir zamanda alabilir. 40 ı bekleyeni görmedim ama
Dilan-ali24 Nare09 40. Haftaya kadar bekleyeceklerini söylediler daha önce hiç devlet hastanesine gitmedigim için prosedürleri nasıldır bilmiyorum
Nare09 Dilan-ali24 yani beklemenizin bir zararı yoksa bekleyin. Hem belki bir sürpriz yapar 😊 ben bir ihtimal döner diye beklemek istedim ama doktorum beklememiz riskli olabilir dedi. Bebeğin gelişimi de iyi gözüküyor. Bir de bu saatten sonra dönmesi çok düşük bir olasılık dedi. O yüzden kabul ettim.