İyi akşamlar güzel anneler, anne adayları. Allah nasip ederse 18 günümüz kaldı doğuma, ilk trimestrda biraz duygusaldım bulantılarım çoktu, bir de dokuzuncu aya girince duygusallığım başladı herhangi olumsuz bir şey olmasına gerek olmadan da gözyaşı dökmeye başladım, aslında doğumdan korkmuyorum hatta ona kavuşmak , yüzünü görmek ellerini öpmek istiyorum ama bastırılmış bir korku var demek ki böyle açığa çıkıyor 37. Haftaya geldik sizler de böyle misiniz ,merak ettim , benim şuan tek araştırmalarım emzirme ve yenidoğan bakimiyla ilgili şeyler , Allah’a şükür tüm hazırlıklar da tamam ,ilk çocuğum onun kaygısı mi inanın karmakarışık duygularım. Allah sagsalim kavuşmayı nasip etsin hepinize hanimlar ☺️🧸🤲🏻