Kleopatra- ay biz aynı gün doğum yapmıştık ama ben 14 günlük diyorum hala bebeme 15 olduk dimi 😂 benim de her emmeden sonra değil ama günde 2-3 defa ağız dolusu kuduyordu. 2 doktor bir dr ebeye sordum. Biri fazlasını çıkarır dedi, biri gazı varsa, gazını çıkaramadıysa o baskı yapıyordur midesine dedi biri de batın ultrasonu istedi çok şükür bir şey çıkmadı. Emzirirken veya mama verirken başını midesinden daha yukarıda tutarak ve gazını daha fazla çıkarmasına destek olarak (çok gazlı benim kız) bayağı aza indirdim ben bu sorunu 🙏🏻