DenizCeylin Ne zaman kontrole gitsek bebek uyuyor daha sadece 1 kez uyanık denk geldik sizin de mi böyle😂
1Gunes DenizCeylin ben hep sabah 9.15 e randevu alıyorum kahvaltı yapıyorum randevu için yola çıkarken de çikolata karamelli magnum yiyorum sizde deneyin isterseniz bebekler sabah erken saatlerde hareketli oluyo.
umutsuzmom DenizCeylin ayy bizim ki de genelde yan yatıyor geçen hafta gittiğimizde doktor yüzünü gösterdin diye uğraştı gülüşünü gördük ya aşık oldum 😍 doktor oyun oynadığımizi sanıyor heralde dedi 🤭 her karnıma vuruşunda güldü prensesim 😍 birde çikolata yemiştim
Mervegull Bizim bebekte her gidişimizde koluyla yüzünü saklıyor göremiyoruz hiç 🥲28. Haftadayız göstermiyor kendini hiç
DenizCeylin 1Gunes benimki çikolata yiyince hareket etmiyor😂mandalina seviyor hareketleniyor. Dün öyle yaptım yine uyuyordu. Şansımız yok galiba😅