Oykununannesiikinciyolda Bizim son 5 günümüz kaldı🥺❤️. Sizde durumlar neler? Ben hem çok korkuyorum hemde evladıma kavuşacağım için çok heyecanlıyım. 🥰🥰 Sağsalim inşallah kucağımıza alırız bebeklerimizi🙏🎈♥️
Pinar02 Oykununannesiikinciyolda sanciniz veya herhangi bir belirti varmi benimde 4 gunum.ama hic bisi yok
Oykununannesiikinciyolda Pinar02 vala sadece arada bel ağrım oluyo. Bide iri bi bebek olduğu için tekmeleri cok canımı acıtıyo artık. Ama ne nişan var ne sancı hiçbir doğum belirtisi yok
Pinar02 Oykununannesiikinciyolda banada oyle dediler iri bi bebek yani benim bunyeme gore iri bu cuma gunu sezeryan verdi o zaman kadar kendi gelirse gelir gelmezse sezeryan .
Oykununannesiikinciyolda Pinar02 benim ikinci gebeligim ilki sezeryan oldugu icin buda sezeryan. Bende sanki her an gelecekmis gbi hissediyorm ama sadece hissediyorum.😁 Oğlumun öyle bi niyeti yok tabi
Leo2020 Pinar02 benim de bu cuma sezeryanım var ilk bebek 40 doldu ama gelmedi bir türlü artık doktor alacak 😌 umarım kolayca geçer çünkü bende heyecan korku endişe hepsi tavan açıkçası
Pinar02 Leo2020 Esra_metehan34 bendede var korku dusunmemeye calisiyorum allah hepimizin yardimcisi olsun ins guzel gecer