Mrvada
Hanımlar merhaba.13 haftalık hamileyim ama hala bir doktor bulamadım.Pendik yüzyıl hastanesine gidiyordum ama doktor aşırı ilgisiz olduğu için artık gitmeyi düşünmüyorum.En son agrım olduğu için gittiğimde odasında olmasına rağmen neyim olduğunu sormadan cıktı dedirtti.Özel hastanelere güvenemiyorum.Tuzla devlette Hulusi Levent ı herkes çok övüyor.Dogum yapan veya dr önerisi olan var mı??