hambostanimEymen Merhaba hanımlar devlet Hastanesi’nde doğum sırasında çocuk doğunca doğumhanede ebeler mi giydiriyor üzerini bebeğin yoksa sadece kundak gibi beze sarıp refakatçiye mi veriyorlar
Adamiranin__annesi hambostanimEymen hayır giydiriliyor orda. Eşinden zaten kıyafetle istiyorlar doğunca işte gözümün önünde giydirdiler 😍
68selda06 hambostanimEymen dogum yapınca refakatcini çağırıyorlar bebeğiniz doğdu kıyafetlerini alın gelin diye içeri Doğumhane bölümüne götürüyorlar
68selda06 hambostanimEymen iki kere dogum yaptım ikisininde kendimiz giydirdik kardeşim sezeryan oldu devlette onuda ben giydirdim ben beklerken kardeşimin doğumunu hasta bakıcı soyadıyla çağırıp hasta yakınını götürüyordu bebeğin kıyafetlerini al gel.diye
Sevimefealp hambostanimEymen ankara şehir hastanesinde kardeşim doğum yaptı sarıp verdiler bi şapka bi bez taktılar verdiler giydirin diye ben samsunda devlette hem normal hem sezeryan yaptım kıyafet isteyip hem bebeği hem beni giydirdiler
Kbra240 hambostanimEymen 10 ay falan önce doğum yaptım sancı çektiğim odada doğurdum öyle bi hastaneydi direk orda giydirdiler kilo boy vs iğne falan orda yaptılar hiç başka biryere götürmediler bebeğimi giydirip yine hemen bana verdiler :)
Neslihan5241 hambostanimEymen hambostanimEymen bende devlettede yaptım ozeldede ebeler hemşireler giydiriyor bebekleri.
Sevimefealp Yagmurrr98 sezeryan yaptı ama normal yapnlarda vardı orda yanına girmeyi bırkın haber bile veren yok soruyoruz diye kızıyolar
Mehber hambostanimEymen 4 sene once benim oglumuda qiydirmislerdi dewlette qiydiriyorlar canim seni doquma alirken kiyafetlerini istiyorlar
snm-ekr1 hambostanimEymen iki kere devlette doğum yaptım ikisinde de giydirmediler beze sarıp gönderdiler belki hastaneden hastaneye değişiyordur benim 7 8 yıl önceydi