Rojinn Kızlar Bayb Force Norwich park beşik kullanan varmı ? Memnun musunuz ?Yada başka bi önerisi olan ❓❓
Duyguynrky Rojinn ben aldım canım bu marka değil ama. Şuanda 25 günlük olduk babynestle yanımda yatıyor beşikte var ama kolik bir bebeğiz ordan alıp emzirmek pışpışlamak sallamak kucağa almak eziyet geldiğinden yanımda yatırıyorum. Ama park yatak en güzeli
denizefe bızımkının markasını bılmıyrm bes sene once almıstık ama uc sene kullandık katşadık kaldırdık smdı krdesı yatacak ınsalah o yatakda dunyanın en guzel seyı 😂
Hayalll Rojinn evet guzel duruyor kaliteside iyi gbi tabi kullanmadan bsy diyemem net olrk 🤗ins memnun kalirim port bebe arabasi yatagi fln hb ordan
SevimErcis Kraft calipso elit aldık kurduk kullanmaya az kaldı ama ben memnun olarak aldım kaliteli duruyor